torsdag, juli 20, 2006

Litt teknisk info

Hvis du vil lete opp gamle artikler i denne bloggen, har du tre muligheter. Eller egentlig bare to. Øverst i bloggen er det en søkefunksjon, men den søker opp bare de nyeste innleggene, virker det som.

Ellers kan du gå inn i månedsarkivene i margen til høyre - eller du kan gå inn via kategoriene jeg har laget. Jeg la til en ny kategori i dag, "Bryllupsrelatert", ettersom det har vært mye snakk om bryllup i det siste - glamourspørsmål om antrekk osv + litt om mitt eget. "Glamourbibliotekaren tester" er også en ny kategori.

Til nye lesere: Det er mulig å "abonnere" på nyheter fra glamourbibliotekaren om du ikke leser bloggen daglig - jeg sender ut mail i blant når den blir oppdatert. Send meg en
email om du vil stå på listen.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg