fredag, august 18, 2006

Glamourspørsmål fra leser: Hva har man over en tunika?

Har et aldri så lite glamourspørsmål. I kveld skal jeg ut med bibliotekarvenninner og skal ha på meg min nye fine tunika. Den har korte ermer, dvs at det er litt for kaldt å gå med bare den ute på kvelden. Har du forslag til hva man kan ha over den? Evt, hva slags underdel som er tøft også?

Hilsen

http:grombaben.blogspot.com


Hei!
Jeg sverger til cardigan, hver eneste gang. I år er de jo ekstra moderne også, så man får tak i dem overalt. Enten en klassisk liten og tynn, eller en lengre og tykkere kofteaktig sak. H&M har ganske mange fine nå. Ellers, for en litt mer casual vri, en hettejakke (jfr loppis-bildet). Når det gjelder underdel, vil jeg foreslå enten jeans eller shorts, alt etter temperatur. Jeg er ingen fan av leggings, det har jeg vel nevnt før. Men jeans er flott, enten smale eller mer relaxed. Eller cityshorts, for å tyne den mest mulig før den går ut av moten igjen.

Have fun!

mvh
Glamourbibliotekaren

Ingen kommentarer:

Populære innlegg