torsdag, august 10, 2006

Olsen


Tidligere i sommer satt jeg og en venninne (you know who you are) og pratet om mote og forbilder, hvordan idealene forandrer seg, og hvordan tenåringene har overtatt trendbildet. Og at mange av disse partyjentene i grunnen ikke er gode skuespillere en gang, så alt de er kjent for er å være trendy. Jeg nevnte Olsen twins som et tilfeldig eksempel - at de har vært kjendiser hele livet og nå er de noen av de største forbildene for dagens fjortiser. Min venninne ble stille og så veldig undrende ut. Det viste seg at hun trodde jeg mente Olsen Brothers...


Olsen Twins




Olsen Brothers - knappast noen fjortis-ikoner...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fnis! De store trend-forbildene The Olsen Brothers. Din venninne trodde kanskje du hadde fått solstikk? :)

Anonym sa...

Det er vel et tydelig tegn på at man begynner å bli eldre når jeg syns at Olsen brothers' danske tekst "Smuk som et stjerneskud" er en aldeles nydelig hyllest til alle voksne damer. Hurra for glamorøse (på den riktige måten) modne kvinner!

Og ergo nok ikke så interessant for fjortisene nei...

Populære innlegg