fredag, august 18, 2006

Oslo Fashion Week

Festen etter Maggie Wonka-visningen i går ble holdt på Club Kamikaze, både inne og ute. Klientellet var en salig blanding av beinrangelmodeller med metallisk rosalilla blush og Elnett-hår, og dandyjapper fra åttitallet som forgjeves tviholder på ungdommen. Musikken var meget bra - 70tallsdisco i 2000-talls houseversjon med groovy saxofonimprovisasjoner oppå (spilt av Glamourgemalen). En hyggelig aften med fint vær og god stemning.


Neste prosjekt i denne sammenheng blir førpremiere på "The Devil Wears Prada" i morgen - ryktene sier at det vil være goodiebags der.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Næmmen, så kult! Er det pga gemalen du får innpass, eller hva? Jeg vil tro det blir like mange beinrangler på DWP, men kanskje noen flere celebriteter? Venter spent på rapport!

Glamourbibliotekaren sa...

Celebriteter var det kanskje der, jeg vet ikke, jeg kom litt sent og løp ut i det rulleteksten startet... Jeg må innrømme at de fleste norske kjendiser ikke interesserer meg så veldig :-)

Caroline sa...

Nei, så gøy, vi var på samme party!

Glamourbibliotekaren sa...

Jaså? La du merke til alle de lilla-metalliske kinnbeina du også? :-)

Populære innlegg