mandag, september 18, 2006

Travel kulturhelg

Det ble ikke mye oppdatering i helgen, men glamourbibliotekaren var opptatt med å nyte byens kulturliv. Fredag var det kulturnatt i Oslo, og på Kuba var det en liten film-happening der flere av de gamle Oslofilmene fra 50-tallet ble vist på utendørs storskjerm. Reklamefilmer for Lano og Freia i tillegg til stemningsrapporter fra bl.a. Karl Johan, Langøyene og Stortorvet, som på bildet her under. I tillegg var det en liten konsert med Lars Lillo-Stenberg, noe som alltid er suksess.




Lørdag var det Jono el Grande-konsert på Parkteatret, som tidligere nevnt. Morsomt og uforutsigbart som vanlig, mange nye låter og masse folk. Samt et par paparazzifotografer som hang utenfor og så dumme ut. (Det var jo tross alt kongelige blant publikum og de kan jo ikke få gå i fred.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Dette er egentlig ingen kommentar, men jeg får iike opp e-postadressen din ettersom jeg sitter på, ja, et bibliotek. Jeg har nettop gjort reklame for blogen din på Anna Lindh biblioteket (forsvarshöyskole og utenrikspolitisk institutt...). Her er en link til en artikkel om bibliotekarer fra dagens DN, tror kanskje den er noe for deg!
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=573861&previousRenderType=6

Glamourbibliotekaren sa...

Hei sara, takk for reklame og link til artikkel! Min teori er at bibliotekarfordommene forsvinner om de ignoreres :-)

Anonym sa...

Man kan jo både ignorere og gi nye assosiasjoner til begrepet som du gjör! Jeg er alltid for nyanser, selv om verden er lettere i svart/hvitt

Populære innlegg