tirsdag, oktober 17, 2006

Velg tre



I riktig gamle dager bladde man i leketøyskataloger sammen med venner, og valgte én leke pr side. Etterhvert gjorde man det samme med Ellos- og H&M-kataloger. Ett plagg pr side. For noen år siden begynte jeg og en venninne å sende hverandre linker til Sephoras nyhetslister, og valgte tre-fire-fem produkter hver, alt ettersom hvor mange det var der. Det er absolutt en tradisjon jeg gjerne vil ta opp! Gå inn her og ta en titt, og fortell hvilke tre produkter du helst ville hatt.

Hmm... det første som slo meg var at jeg ville ha Michael Kors-parfymen, men den har jeg jo allerede. Elixir Ancien fra Fresh frister absolutt, så det blir min pick nr. 1. Loracs rosa blush er fin.. men ligner litt for mye på noe jeg allerede har, så jeg tror jeg står over. Acqua di Parma-parfymene er fine... og Marc Jacobs Splash-parfymer er friske, men akkurat denne i Violet er nok ikke noe for meg. Jeg tror min pick nr. 2 blir Ole Henriksen African Red Tea mist (te på utsiden, te på innsiden, det er visst meg det) - og da blir nr. 3 hudpleiesettet fra Dr. Hauschka.

Deres tur, kjære lesere!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oi den var vanskelig... Men jeg tror jeg må gå for Versace parfymen, har den gamle litt tunge varianten, men denne kunne vært fin å bruke om dagen. Så Benefit Big Beatiful Eyes, så mine brune øyne kan bli enda vakrere... ;) og til slutt Dr. Hauschka kit'et, har hatt lyst til å prøve det lenge. Det får bli "glamingeniøren" sitt valg

Anonym sa...

Efter mycket eftertanke väljer jag
Stila It Gloss Trio
Lorac Perfectly Pink
och Salvatore Ferragamo-parfymen, som jag aldrig provat men som kan vara kul att testa.

Anonym sa...

Mine valg blir Phytojoba Intense hårmaske fra Phyto, Red Tea Face Mist fra Ole Henriksen og... jeg kunne i det minste tenke meg å snuse på den Marc Jacobs duften.

AM sa...

Meg velge seg...
Stila It Gloss Trio
Benefit Big Beautiful Eyes
Laura Geller Bronze

Mye mer jeg har lyst på også gitt.

Anonym sa...

Ikke lett, men valget falt på
Benefit Big Beautiful Eyes
Laura Geller Bronze n'Brighten
Michael Kors parfymen

Anonym sa...

En kjent pg kjær øvelse!

- F by Ferragamo, siden jeg egentlig er veldig glad i en annen Ferragamoparfyme, uten at jeg har kjent denne.
-Dr. Hauschka Skin Care Everyday Matters For Normal Skin.
- Elixir Ancien, nå har jeg jo bikket tretti og kan hygge meg med antirynkeprodukter.

Og Aqua di Parma får meg bare til å tenke på skinke, og lite på parfyme.

Anonym sa...

Haha, Siri, jag tänker också på parmaskinka när jag ser Acqua di Parma! Fast den doftar gott, det tycker jag ändå. :)

Populære innlegg