mandag, desember 18, 2006

Glamourspørsmål fra leser: Klær til julaften & romjula

Kjære Glamourbibliotekar,
Julen nærmer seg med stormskritt. Hva skal jeg ha på meg? Julaften skal jo være pyntet, men litt hjemmekoselig. 1. dag - pyntet, 2. dag - pyntet, Nyttårsaften -glamorøst. Jeg venter alltid til siste sekund med å velge hva jeg skal ha på meg og det blir mer eller mindre heldig og tilfeldig. Har du forslag til kombinasjoner av plagg og strømpebukser?
K-løkka


Hei!
Jeg er helt enig med deg og synes også man kan være hjemmekoselig i jula, og litt mer glam på nyttårsaften. Mix&match er fint de første dagene. Jeg har laget en liten collage her til inspirasjon: tunika-kjole (f.eks. fra Anthropologie) er fint med en hvit skjorte (denne er fra Old Navy) under. Skjorta kan også brukes til svarte penbukser, som disse fra Dorothy Perkins. En koselig cardigan fra H&M kan brukes til både kjole og bukse. Smykket er fra Accessorize. Strømpene og skoene er også fra Accessorize, og burde passe til begge antrekk. I tillegg et lite skjørt fra Mexx og en brodert topp fra Chloé, for litt mer variasjon. Rosekrem fra Crabtree&Evelyn for vintertørr hud, og en liten hyacinth i anledning julen.


Hva som egner seg til nyttårsaften, kommer jeg tilbake til.

mvh Glamourbibliotekaren.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg