onsdag, februar 21, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Gavetips

Kjære glamourbibliotekar,
Min kjære fyller 45 år på fredag, og jeg har ennå ikke klart å kjøpe gave. 45 år er jo også midt mellom 40 og 50, så jeg ville like å finne noe som huskes/varer. Han er av det slaget som er opptatt av design og litt glamour (men på et avdempet vis), og han tar seg selv ikke så alvorlig. Han liker også bøker og musikk, og jeg kunne kanskje tenke meg det som del av en "gavepakke", om jeg ikke finner én ting. Har du noen forslag til gaver?

hilsen Sol, Trondheim


Hei!

Nå vet jeg ikke hvor mye penger du har tenkt å legge i dette, men jeg kan komme med tips i forskjellige prisklasser:


  • Konsertbilletter, enten til en konkret konsert, eller at du lager et gavekort som han kan bruke når det dukker opp konserter han vil gå på
  • Langweekend et eller annet sted, innland eller utland, evt. inkludert konsertbilletter
  • Gavekort på Platekompaniet (mye for pengene!) eller en bokhandel
  • Abonnement i Olavshallen om han liker klassisk musikk
  • DAB-radio - Hifiklubben har flere fine i forskjellige prisklasser
  • Platespiller hvis dere ikke har - så han kan gå på loppemarked og kjøpe morsomme plater og til og med få spilt dem
  • Barbersåpe og barberkost av den gamle elegante sorten (det fikk min glamourgemal til jul, og ble meget fornøyd)
  • En eller flere sesonger på dvd av en tv-serie han liker
Håper noe av dette kan falle i smak!

mvh
Glamourbibliotekaren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjenner mange menn som aldri får nok (lettlest) lesestoff. Abonnement på avis eller ukeblad/tidsskrift, noe som passer til interesse og/eller politisk overbevisning? Og så god kaffe/vin/konjakk som han kan kose seg med mens han leser:-)

Glamourbibliotekaren sa...

Fruen: God idé - jeg har faktisk gitt min husbond hele FEM abonnementer gjennom tidene (Donald, Downbeat, Cycle Sport, New Yorker og New York Magazine), og det falt absolutt i smak.

Populære innlegg