torsdag, april 26, 2007

Dagens glamourtips: Ekebergrestauranten

Definitivt Oslos lekreste restaurant, både selve bygningen, interiøret, og ikke minst beliggenheten og utsikten! Maten er en nytelse også - man har ikke smakt vegetarmat før man har fått det servert på Ekeberg, believe me. Nå har jo jeg et spesielt forhold til dette stedet... men objektivt sett er det virkelig en perle.

Bildet er forøvrig tatt på denne fine bryllupsdagen i fjor sommer - dere kan jo selv tenke dere hvor flott det var der i kveldssola...

3 kommentarer:

Anonym sa...

mmm - Jeg sier bare "sautert kinakål". Når noen kan få det til å smake himmelsk vet du at de kan lage mat!

Anonym sa...

Fantastisk blogg! Gleder meg til en ny glamorøs fredag mens jeg sitter med bøker, opera, te og vel.. pc.. Glam og intellekt- fabelaktig!

-lilleo-

Glamourbibliotekaren sa...

Delirium: Ja.. de er så flinke. Jeg elsker det stedet!

Lilleo: Så hyggelig, takk! Velkommen hit!

Populære innlegg