onsdag, juni 13, 2007

Kate Winslet for Lancome


Lancôme har valgt Kate Winslet som sin nye "ambassadør", og da spesielt for parfymen Trésor. Lancôme har hatt en god del skuespillere i sin stall - Isabella Rossellini, Uma Thurman, Juliette Binoche, og nå nylig Clive Owen. Jeg synes Winslet er et utmerket valg, hun er et sunt forbilde både på grunn av sitt skuespillertalent og sin kamp mot slankehysteriet i Hollywood. Og veldig vakker, så klart. Men klarer hun å få tråkige Trésor til å bli trendy igjen.....? (legg merke til allitterasjonen)

Reklamefilmen blir sikkert lekker. Den er filmet ved Louvre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er enig i at Kate blir en flott ambassadør, og jeg synes også at Tresor har et utfortjent dårlig rykte. Helt grei klassisk duft spør du meg:)

Glamourbibliotekaren sa...

Joda, men her kommer det inn personlige opplevelser og assosiasjoner for min del. EGENTLIG likte jeg den og den minnet meg om en veldig hyggelig vår, 1991 tror jeg det var (da den var helt ny), men så var det en klassevenninne som fikk den av kjæresten sin til hver jul i sju år og dynket seg med den = Trésor overload. Etter det takler jeg den dårlig.

Anonym sa...

hehe det samme for min del med eau de rochas ...forresten litt gammeldags synes jeg

Populære innlegg