fredag, september 21, 2007

Glamorøs fredag



God morgen, kjære lesere! En liten rose til dere i dag - fant den på vei til jobb. Det er nok like før frosten tar den...

Mørkerosa leppestift, matchende skjerf, mormors perler + glamourgemalens parfyme Creed Vetiver omgir meg i dag. Planene er som følger: Katalogisere til det sier stopp one way or another, kjøre et digert lass lopper til nærmeste skole, og deretter kinopremiere.

Ha en riktig fin og glamorøs fredag alle sammen! Det er deilig høstvær!

16 kommentarer:

Jenny B sa...

Jag har en svart topp med spetsringning, svarta byxor och skor, en beige manchesterjacka från Levi's och en mångfärgad Lacroix-scarf med mycket mönster. Grön ögonskugga och ljusröda läppar, och den lätta, fina parfymen Pure Grace från Philosophy. Det är redan soligt, och blir nog en bra dag!

Anonym sa...

Siden jeg er gravid blir det mye ullkjoler om dagen.

Så i dag sort ullkjole med korte armer. Matchende jakke og sorte ridestøvler.

Gullsmykker fra Marlene Birger og rask hverdags sminke...

Anonym sa...

startet dagen med en deilig treningsøkt! God start på helgen. Er ikledd pringlegenser og chloe kjole pluss støvletter og min elskede trenchcoat. Skal bort i helgen, hurra hurra hurra!

Anonym sa...

Hurra for helg!

Antrekk: Sort gravid-bukse, hvit tynn ullgenser fra Soaked in luxury, grønne lange øredobber.

Planer for dagen: Gå tidlig fra jobb, drikke kaffe på Blå Java, spise middag ute og til slutt gå på kino. Ikke sikker på hvilken film det blir, har du tips, kanskje?

Mari sa...

Ah - solfredag med høstluft! Feirer med orange sko og singlet, brun ullbukse (et scoop fra 29-kronerskurven) og brun ullgenser. Lipgloss fra Biotherm.

God flyt om dagen, så jeg har tro på en god jobbedag sammen med min fine nye presskanne-termo-kaffekopp. Jeg skal lage en utstilling av ansattes publikasjoner til Forskningsdagene neste uke, og ellers herje på biblioteket mitt.

Anonym sa...

Sliten pike her, etter ei slitsom uke. Lite glamour over denne dagen, håper helga blir bedre. Satser på kaféturer, masse god mat, aviser/magasiner og formiddagshvil!

Anonym sa...

Juristen er urban etter fridag og fjelltur i lyng og snø! Dagen gjøres glamorøs med svart skjørt, grå topp, sølvsko, perler (arver alle perler etter mormoren sin??), Diors Poison, fransk vaniljeparfyme og deilig ferskente:-) Helgen skal nyyytes på kafé, i marka, med Bach og Tangentane (fine boken)

Anonym sa...

På bedringens vei etter alt for lang sjukdomstid. Oppturen får være at jeg har gått ned 5 kilo! På med skjørt, støvletter og ettersittende topper. I dag tror jeg faktisk jeg skal rusle en liten tur i byen også(!)

Glamourplaner for helga: Bryllupsdag coming up! Say no more...

Mari sa...

laaang sovemorgen, god tid til frokost med varmende te. Snart bärer det til skolen en tur, og da skal jeg kle meg 50-tallsinspirert med höymidjejeans, hvit singlett og en cardigan som jeg ikke helt har bestemt ennå. Det blir den som passer best til hestehale, röde lepper og katteöyesminke. Og höyhälte sko.

Anonym sa...

Corp-chic i dag: Hvit linbluse, sort pencilskirt i silkesateng og med knapper i splitt bak, sorte strømpebukser og sorte, nette spasersko. Kun mascara og et lett lag med mineralfoundation + Lancome Candy Apple rød leppestift.

Planer for helgen: Pakke, pakke, pakke ting i leiligheten, siden den skal styles og fotograferes på salg på torsdag.

Anonym sa...

Hoster og snufser, men er ellers ikke så verst glamorøs i stripete topp i svart og grått, svarte dressbukser og røde sneakers. Oppsatt hår og en lett dusj av Bvlgaris grønne te-parfyme.

Er for øvrig veldig nysgjerrig på Maris presskanne-termo-kaffekopp. Høres ut som et genialt konsept. Hvor har du funnet noe slikt?

Bokomaten.. sa...

Linneklänning för att försökra komma ihåg sommaren och lite Calvin Klein bakom öronen. Det verkar inte regna just nu så då blir det ballerinas på vägen hem istället för gröna gummistövlar. Dessutom blir det nog lite fredagsshoppande av inflyttningspresenter inför helgens fester.. Någon som har några tips?

Mari sa...

Jeg jaktet på nettet fordi vi har så lei kaffetrakter på jobben. Jeg følte at det måtte finnes en sånn kopp som var både presskanne og termo. Og det gjorde det:) Min er en "double shot" - plass til en ekstra dose kaffe i bunnen. Jeg kjøpte den via Amazon og den ble fortollet, så det ble en dyr affære. OG den var ikke så nett som jeg hadde forestilt meg. Men jeg er veldig fornøyd! Kollegene erter meg litt fordi jeg er blitt så fin på det, men det er vidunderlig å kunne drikke god kaffe på jobb.

Hvis du bor nærmere en lekker kaffebutikk enn jeg gjør, kan det jo hende de har andre forslag - det finnes sikkert flere varianter.

Anonym sa...

Siste dag før en uke med ferie, så god grunn til å kjøre på med litt fredagsglamour! Brun, kort kjole med svart belte i livet. Tjukke strømpebukser og lysebrune støvletter, en kremhvit ullbolero og glitreøredobber, tørkle i halsen og leppestift.

God helg! :)

Mari sa...

Innflyttingspresanger? Jeg er for gaver man kan bruke opp, for eksempel god olivenolje eller balsamico-eddik. Eller om du vil bruke litt mer penger, hva med en lekker selvvanningspotte med basilikumplante i? (Hm, dette er det klassiske "klokka nærmer seg middagsplanlegging og alt jeg kan tenke på er mat"-syndromet blandet med "husk å kjøpe ny olivenolje og balsamico").

Anonym sa...

Har på meg svart jeans, gammelrosa skjorte, og grå ullcardigan fra Odd Molly. Bak ørene, litt Chanel Mademoiselle. I dag skal jeg shoppe litt etter jobb, men resten av kvelden skal jeg pløye meg gjennom en hel bunke med interiørblader. Gleder meg:)

Populære innlegg