mandag, oktober 29, 2007

Poll: Hva skal jeg velge?

Jeg har deltatt i noen gallupgreier og har samlet nok poeng til å "kjøpe" et eller annet. Det står mellom to ting fra deres sortiment - enten Mummikopp fra Arabia (med Tove Janssons egne tegninger og ikke noe japansk tegnefilmgreier), eller to blå Kivi-lykter fra Iittala. Men jeg kan ikke bestemme meg. Vil dere vennligst hjelpe meg!? Dere har et døgn på dere.

Jeg har to Mummikopper fra før, og visstnok kommer det en til rett rundt hjørnet... Jeg har ingen Kivi-lykter, men jeg har mange andre lignende.

Pollen finnes til høyre i bloggen, rett under telleren.
Takk!





26 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Mummi er så koselig! Jeg vet hva jeg hadde valgt!

Anonym sa...

Syns mummikoppen va innmari søt :)

Olstad sa...

Stemmer på Mummi kopper de synes jeg er så flotte.

Anonym sa...

Man kan aldri få nok Mummi-kopper. Det er iallefall mitt motto.

Strålende blogg, forresten.

Glamourbibliotekaren sa...

Susy Q: Takk for det! :)

Anonym sa...

ta det du samler (eller vil samle) på, enten det er mummi eller kivi, så unngår du å ende opp med "en fant fra hver bygd". det som er fint med mummikoppene er at de passer til alt de andre teemaservicene.

Glamourbibliotekaren sa...

guro: "En fant fra hver bygd" er igrunnen en bra beskrivelse på mitt hjem, med alt dets arvegods og loppis-fynd... haha. :-D

Anonym sa...

Jeg stemmer for Ittala, har selv fått et slikt telys i julegave fra en Onkel flere år på rad. Synes det er flott å sette de utover bordet og tenne lys.

Tekopper har jeg nok av :)

Anonym sa...

oops! da bør du vel velge ut fra det prinsippet. ;-)

Glamourbibliotekaren sa...

google: Det er ikke noe prinsipp, det bare ble sånn :D

Anonym sa...

Blir du blodgiver, kan du få mummikopp i gave fra blodbanken... Jeg har til nå fire kopper :)
Så kan du velge telys-saken. Samtidig som du redder liv ved å bli blodgiver.

Stjernesøkeren sa...

Mummikopp! Jeg elsker Tove Janssons bøker, og kommene er bare nydelig. Har Snusmumriken selv :)

Anonym sa...

Mummi!

Anonym sa...

Hadde valgt mummikopp, for er veldig glad i mummitrollet. Selv har jeg en stinkykopp:)

Anonym sa...

Jeg har maange Mummikopper, og er ikke i tvil om hva jeg ville valgt.

Anonym sa...

jeg hadde også valgt Mummin - og gitt den bort. Kjempefine kopper, men er litt sär på at jeg i det minste vil ha to like kopper. Men det er nå meg

Mari sa...

Jeg har levert min stemme. Mummi uten tvil fra meg og. Selv gleder jeg meg stort til neste innskudd i blodbanken:) Og henger meg på oppfordringa: Gi blod (osv.)

Anonym sa...

mummikopp! har de blå lysegreiene, de er ok men mummi er best. spesielt den rosa mummikjærestekoppen!

Anonym sa...

Mummi-kopper, helt klart! Selv gir jeg blod for å få de, så når du kan klare deg med noen svar i en gallup, så er jo det en mye lavere pris, vil jeg si. :-)

Unknown sa...

Barnebibliotekaren i meg sier Mumin!

Anonym sa...

Mummikopp, helt klart!

Jeg kjøpte selv to Mummikopper forrige uke da jeg var i Finland, og det var forøvrig mine to første.
Kjøpte Mummitrollet og Mummimamma.
(Egentlig kjøpte jeg dem til mine to barn som er så glade i Mummitrollet, men jeg falt jo pladask selv da...*kremt*)

Anonym sa...

Velg mummikopp! Definitivt! Etter min mening er lyktene litt kitschy.

Anonym sa...

Nei, nå begynner det å bli for mye reklame for mummikoppene. Kivi-lyktene er best!!

Anonym sa...

Mumikopp :)

Anonym sa...

Hvilken side er det du er med på hvos du kan få de mummikoppene?

Glamourbibliotekaren sa...

Nå husker jeg ikke hva det heter, men det er et gallupfirma som sender meg mailer en gang hvert jubelår, også må jeg svare på mine medievaner eller hva slags vaskemiddel jeg bruker, og etter altfor mange undersøkelser har jeg tjent nok poeng til å få en kopp :)

Populære innlegg