fredag, februar 15, 2008

Er den gratis? Er den gratis i morgen?

En fairtrade-velkomst-rose fra Vera & William


Goodiebags er et rart fenomen. Er noe gratis, går folk av hengslene samme hva det er. Posene inneholder stort sett reklamer og brosjyrer og små poser med pastiller eller tyggis. En flaske vann. Et dameblad. Jeg har ikke pleid å plukke med meg noen, helst av miljøhensyn - alle disse brosjyrene føles litt unødvendig. Jeg ser for meg søppelberget som skal ligge igjen når uken er omme... Også føler jeg meg litt som en unge som går inn til en bilforhandler og maser om gratis klistremerker eller ballonger.

Men i dag fikk man virkelig valuta for pengene (pengene?): En rød yndig truse signert Gullhav, og et par blå velduftende (!) og myke knestrømper fra V&W. Now we're talking! Dette kan jeg like. Medregnet BodyShop-lotionen fra Hafzi i går, har jeg virkelig gått i pluss under denne moteuka. Men jeg får litt dårlig samvittighet når jeg ser alle gribbene som kaster seg over posene uten så mye som et takk. Derfor, på vegne av meg selv vil jeg gjerne si til designerne:

Tusen takk for de fine presangene!




Yndig OG comfy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh heldiggris! Jeg elsker Vera & William, går i det fra september til mai :) *frysepinn*

Men det er _alltid_ pinlig med folk som kaster seg over ting som er gratis :\

Glamourbibliotekaren sa...

Ja hurra, jeg er veldig takknemlig! :) Man bør takke pent når man får slike ting.

Anonym sa...

Hei peanuts!

Koster ikke V&W veldig mye? Heldig du...

Populære innlegg