søndag, august 31, 2008

15 kommentarer:

Anonym sa...

Skitt fiske! :)

Hverdagsheltinnen sa...

Hm. Blir du lenge på fisketur, glambib? Håper ikke det :)

Anonym sa...

Hvor er du kjære Glamourbibliotekar! Når dine festlige daglige, meget tiltrengte hverdagsord! Skitt fiske!

Anonym sa...

Så uvant med få poster fra Glamourbibliotekaren i rssleseren min :) Håper du nyter ferien!

Anonym sa...

Du må jammen ha fått mykje fisk, sidan du aldri kjem attende. No sakna eg ein oppdatering her, kjære glambibl. Dagen vert liksom ikkje heilt det same utan at det dukka opp ein ny post som eg kan kose seg med.
Forsatt god fiskelukke!

Anonym sa...

iik. Du har ikke forsvunnet, håper jeg?

Anonym sa...

Hm - er det bare jeg som lurer på hvor du har blitt av? Jeg savner deg i alle fall!

Håper du har en fin og glamorøs fredag selv om du ikke er på nett om dagen.

Anja

Anaruh sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

There's a sign upon your door....

Anonym sa...

Mon tro hvor Glamourbibliotekaren har reist denne gang... Blir det spennende reisereportasje, tro??

Anonym sa...

Håper for all del at du kommer tilbake! =)

Anonym sa...

Du er savnet! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg har vært på en deilig ferie langt unna mail og internett :) Takk for alle hilsener!

Anonym sa...

Yey, Glamourbibliotekaren er tilbake! Jeg har hatt abstinenser, slik som flere andre her, ser det ut til. Velkommen hjem til høstvær. :/

Anonym sa...

Jeg hadde også abstinenser. Glamourøs fredag var ikke den samme! Men jeg unner selvsagt Glamourbibliotekaren av hele mitt hjerte verdens beste ferie, og det er nå en gang slik at de beste feriene ofte er off-line. Dessuten var det en god anledning til å bli kjent med arkivet. Velkommen hjem :)

Populære innlegg