søndag, august 24, 2008

Det ene etter det andre

Dagen i dag er full av klassikere på tv. Kjekke menn, nydelige kvinner, gripende historier, umulig kjærlighet!


TCM sender Doctor Zhivago klokka 14. Omar Sharif, Julie Christie og russisk revolusjon i tre timer.


Deretter viser de Casablanca klokka 17.10. Den behøver jo ingen videre presentasjon.


Og på NRK2 kl. 21.10 vises filmen Tosca! Puccinis vakre opera i filmformat, med det strålende paret Angela Gheorghiu og Roberto Alagna i hovedrollene.

Sånn i prinsippet vil jeg jo heller motivere til å gå en tur i skogen eller noe når det er en fin søndag.. men dette er for bra til å gå glipp av. (De to førstnevnte går jo titt og ofte, men sjelden på samme dag. Maratonmulighet!)

(bilde:promo)

2 kommentarer:

Mari - Escape In A Book sa...

Jeg har aldri sett Casablanca, så den skulle jeg gjerne sett. Dessverre tro jeg kanskje ikke treåringen min deler min lyst til det, kunne de ikke bare sendt den litt senere da..

Glamourbibliotekaren sa...

Det kommer helt sikkert flere sjanser! :)

Populære innlegg