mandag, august 18, 2008

Ny info om kommentering

Linking fra popup-vinduet ble litt too much hassle, så nå har jeg byttet kommentarskjema igjen. Man kan logge inn med hvilken bloggtype man selv har, eller man kan velge "navn" og skrive et ønsket navn, eller være anonym. Men ikke vær helt anonym da dere - da kan jeg jo ikke skille dere fra hverandre! :) Si fra hvis det byr på problemer. (og hvis det virkelig byr på problemer, altså med selve kommenteringen, får dere si fra via mail)

Forøvrig er det jo litt dumt at profilbildene ikke kommer opp i denne versjonen, selv om jeg har krysset av for at de skal være der. Noen som vet noe om det?

4 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

gratulerer med nytt kommentarfelt!
Min erfaring er at mange ikke forstår at de skal bruke rullgardina og finne sitt alternativ. Jeg vurderer fremdeles om jeg synes dette kommentarfeltet er løsningen, så jeg følger spent med på hva dine brukere sier.
Jeg får heller ikke med profilbildene hos meg, regner med at det er en betarynke som forhåpentligvis snart glatter seg ut.

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, du skal se jeg ender opp der jeg var til å begynne med. I allefall inntil denne versjonen funker optimalt :)

Anonym sa...

Men jeg mener jeg så ett tips ett sted så man kunne endre bakgrunnsfargen på den vanlige kommentarsiden... Det var vel der det butta litt for deg før? Om du er inntressert så kan jeg prøve å finne den igjenn.

Glamourbibliotekaren sa...

Gjerne! :)

Populære innlegg