søndag, oktober 19, 2008

Støtt årets tv-aksjon


Gi penger i dag når bøssebærerne kommer på døra. Har du ikke cash, gå til nærmeste minibank og ta ut. Er du ikke hjemme når de ringer på, logg deg inn i nettbanken din og sett inn penger når du kommer hjem.
Kontonummer: 8380 08 09005

Eller ring givertelefonen, så blir 200 kroner belastet telefonregningen din:
820 44110

Eller hvorfor ikke tilbringe et par timer som bøssebærer?

Det settes fokus på noe som både er et tabu og dessverre hverdagen for veldig mange, nemlig hvordan voksnes rusmisbruk går utover barna. Alle kjenner noen som er eller har vært offer for dette.

TV-aksjonens nettsider




3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er en veldig meningsfull søndagstur, 2 timer i friluft for en god sak :-) begynte å gå med bøsse for TV-aksjonen da jeg var student i Oslo, vi var en gjeng som tok oppfordringen, det er alltid for få bøssebærere i Oslo, så en ekstra oppfordring til dere som bor i større byer..! Ha en god dag - stiller meg bak alle glamourbibliotekarens gode anbefalinger om å støtte aksjonen! Hilsen Titti.

Anonym sa...

Jeg synes det er flott at du minner om TV-aksjonen. Jeg har selv vært bøssebærer mange ganger, men hadde dessverre ikke anledning i år. Jeg gir derimot en del. :)

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym & Fair: Viktig å sette fokus på slike saker! :)

Populære innlegg