lørdag, februar 13, 2010

Dagens vårjakke

Min vårdrøm fra Toast.

6 kommentarer:

Kirsti sa...

Fin jakke:-) Og apropos "vår": http://www.artinthepicture.com/paintings/Carl_Larsson/Woman-Lying-on-a-Bench/

Glamourbibliotekaren sa...

Åh! Nettopp sånn benk som jeg vil ha til nettopp det formålet der!! :) Carl Larssons Sundborn er forøvrig mitt drømmehjem :)

Kirsti sa...

Det var det jeg visste fra tidligere poster så jeg tenkte du ville like bildet:-)

Her er ett til. Av en bibliotekar... http://www.artinthepicture.com/paintings/Giuseppe_Arcimboldo/The-Librarian/

Glamourbibliotekaren sa...

Som å se meg selv! :D

Kirsti sa...

:-D Fikk lyst til å se Sundborn men nettsida er ikke oppe og går. Men de andre bildene jeg fant på nett viser et utrolig vakkert hjem! Skjønner godt at det kan være en drøm.

Jeg for min del hadde vært storfornøyd med ei hengekøye (redd for slanger) på verandaen til Karen Blixen fra filmen "Mitt Afrika". Det er mitt drømmehjem:-)

God helg!

Glamourfilologen sa...

Kjempefin jakke! Godt det går mot vår:-)

Populære innlegg