tirsdag, august 17, 2010

Dag 2


Dag 2 i utfordringsuka byr visst på grått vær - desto større grunn til å finne fram noe fint. Mitt valg i dag er Chanel no. 5 Velvet Body Creme. Jeg er glad i Chanel no. 5 og bruker den innimellom, men kremen i den fine firkantede krukken får som regel stå i fred på toalettbordet. Det skal jeg endre på, for den gir en annen duftopplevelse enn parfymen - den er mildere, og varer lenger. Naturligvis pøser man ikke på sånn som man ville med en vanlig uparfymert bodylotion, for dette er jo først og fremst et parfymeprodukt. Men litt på halsen og litt på armene gjør susen. Pinnen kastes herved over til dere!

17 kommentarer:

HildeSofie sa...

God morgen!
Jeg var ikke med i går, men i dag har jeg funnet frem en ring jeg arvet av søsteren til farfar for flere år siden, og som jeg nesten aldri tør gå med. Den er i hvitt gull og har en stor perle med en diamant på hver side.
Jeg håper den gir meg masse god karma i dag, for jeg skal i banken og be om lån til hus - med hage!

Smake sa...

Dagens glamour er av "more is more"-prinsippet. I dag lar eg både giftering, forlovelsesring og den første ringen eg fekk av gemalen pryde fingrane. Gult gull, kvitt gull og diamantar i skjønn forening. Vanlegvis går eg med berre to, då tre blir litt for mykje, men i dag slår eg ut håret!

glamouringeniøren sa...

God morgen!
Jeg har tatt på noe helt innerst, med deilige svarte blonder mot nyparfymert hud, som bare jeg vet at er der ;) Ikke så ofte det skjer, særlig når man ikke har en gemal å vise seg frem for. Hihi

Og en stor lykke til HildeSofie, håper inderlig det går din vei!

Drama Queen sa...

Jeg fikk ikke deltatt i går for jeg hadde ikke fått med meg utfordringen, men prøver meg i dag
Ikke veldig glitzy i dag, men jeg har tatt på meg øredobbene fra USA med baby ugler som er veldig røde og forhåpetligvis gir meg mot og styrke når jeg skal møte de nye elevene mine.

Kaisa sa...

Dagens utfordringsting er noe helt nytt. Kjøpte et skjerf i New Orleans i juni, som til nå bare har ligget i posen sin. Men i dag! I dag er det med ut på tur. Sort / gjennomsiktig med gule franske liljer.

Sjokoladepiken sa...

I dag har jeg tatt en titt i t-skjorte bunken min, som har fått ligge i fred lenge, og funnet fram en lilla t-skjorte jeg var så glad i før. Det er veldig lenge siden jeg har gått i den, men i dag passer det fint med lilla!

koristen sa...

Et par øredobber og en vakker liten øyenstikker-nål fra stedet glamorøse Doris Day synger om her http://www.youtube.com/watch?v=p59nrGixAYY

Ha en strålende tirsdag!

Maria sa...

Hei!
Jeg har funnet frem en liten, blå sommerfuglnål i sølv og emalje fra barndomsdagene, som sannsynligvis ikke har blitt brukt siden den gang. Den pynter fint opp dagens stripete genser!

Glamourbibliotekaren sa...

HildeSofie: Håper den bringer lykke! Høres fin ut i allefall.

Smake: Good for you!

Glamouringeniøren: Høres fint ut!

Drama Queen: Bra idé. Ugler = visdom :) Kanskje elevene ubevisst blir inspirert til å lære mye i år.

Kaisa: Mmmm... lekkert!

Sjokoladepiken: Jeg stiller også i lilla i dag!

Koristen: ååå,Doris, fint!

Maria: Noe lignende hadde jeg også! Hvor er den blitt av... jeg hadde også en sommerfugl-hårspenne, som jeg fikk av en venninne av mamma en gang hun tok meg med på bytur da jeg var fem. Må lete!

Glamourlektoren sa...

Armbånd i gull og hvit emalje, arv fra svigermor. Fint mot solbrun hud (så lenge dét varer..!)

Jenny B sa...

Idag plockade jag fram den första finare scarfen jag köpte, en fint stickad i garn med glittertråd. Den är mest rosa, men har inslag av gult, grönt och lila, och har fransar som hänger ned härligt när jag har den runt halsen.

Camulen sa...

Jeg følger opp gårsdagen med å ta på meg smykker. I dag er det et armbånd fra Kina med små blå perler som jeg har fått av mine foreldre, samt øredobber i sølv med hvite perler som jeg har fått av mine svigerforeldre.Ja, det er faktisk de som har laget øredobbene da de er gullsmeder!

Anonym sa...

I dag tok jeg frem en nydelig tynnstrikket knytecardigan som jeg kjøpte til et bryllup for hundre år siden. den har hengt i skapet på henger siden stakkars! Så i dag kom den til heder og verdighet sammen med lilla singlet, "sigøynerskjørt" og kjippkjapper. (ja også swarovskiøreringene mine! *elsker*)

mary sa...

En skrikete, men fin (er det mulig?) blomstrete kjole, som var en loppis-gave fra en venninne. Femti/sekstitallssnitt. Rund hals, innsvinget med generøst skjørt og korte ermer. Flott å svinge rundt med, men sjelden i bruk på grunn av litt skrikete. Altså. Mye gult og oransje og brunt. Men veldig fornøyd.

fairyTale sa...

bruker leppestift i dag - og det gjør jeg vanligvis ikke. men idag: smask!

Glamoursjefen sa...

I dag har jeg funnet frem litt ny sminke som jeg kjøpte før jul og enda ikke har brukt. Men siden jeg glemte sminkepungen min på landstedet, måtte jeg være litt kreativ. Både den nye lekre øyeskyggen i kremform og lipliner fra MaryKay var supre, men mascaraen fra BodyShop holdt ikke mål. Etter dagens treningsøkt med 170 i puls, rant den godt nedover øynene... ikke spesielt stilig... Så jeg gleder meg til å hente favoritten jeg vanligvis bruker som holder mot det meste. :)

Glamourbibliotekaren sa...

Glamourlektoren: Du får bruke det hver dag til brunfarger falmer! :)

Jenny B: Fint!

Camulen: Kult å ha gullsmed i familien!

Elisabeth: bohemisk glamour!

Mary: åååå... en perfekt kjole på en tirsdag :)

Lille solflekk: Good for you!

Glamoursjefen: Det høres ut som en god idé å holde seg til den andre, ja :)

Populære innlegg