onsdag, september 15, 2010

Tips fra Glamourbibliotekaren


Her om dagen var jeg i et parfymeri. Sånn halvveis uti september får jeg alltid et visst behov for en ny høstleppestift. Vanligvis ender jeg opp med en lekker mørk varmrødrosaburgunder som heter noe med "Prune" eller "Raisin", som kanskje er litt vel dramatisk for hverdagsbruk - så i år gikk jeg motsatt vei og satset på noe mer bringebærrødrosa. Valget falt på Clarins Rouge Prodige i fargen 111 Raspberry Sorbet - bingo! Den tror jeg kan være fin på mange. Den sitter lenge uten å gi klaustrofobi, og er ikke glossy og "tynn". (Jeg håper fargen på bildet over her kommer riktig fram på skjermene deres.)

5 kommentarer:

Lovise sa...

Jeg har samme trang i september og har gått til innkjøp av et stk Rouge Coco nr. 24, Bel Respiro. Fab!

Fra kontorfronten sa...

Fra kontorfronten har en sterk interesse for lipstick og ser at denne kan være noe for oss til daglig bruk på kontoret.

Jenny B sa...

Det ser ut som ett otroligt snyggt läppstift! Vacker färg, och om det dessutom känns bra på läpparna är det perfekt.

Lotta sa...

Även jag har inhandlat ett Rouge Coco i färgen Sycomore nr 32.

house of hopen sa...

Dette var til inspirasjon! Jeg MÅ også fornye meg litt. Sommeren er definitivt over, og blekere hud krever definitivt en annen farge en de jeg har dinglende i veska!

Klem fra Sol:)

Populære innlegg