onsdag, oktober 27, 2010

Aften, sci-fi og vaniljete: Situasjonsrapport

Aften i hjemmet. Mannen har laget middag og ser nå Iron Man 2 med en kompis her nede i stua, med dunder og brak og eksplosjoner så hele huset rister. Jeg pusler og jager hybelkaniner og smårydder på loftet (og særlig gjesterommet) før helgens besøk, litt mørbanket i kjeven etter dagens tannlegevisitt. I bedøvelsesrus etter borring forvillet jeg meg inn på Råkk&Rålls og trøstekjøpte LPer med Prefab Sprout, Police og Prince - og svei av budsjettet bare på én bokstav, P. Det er kanskje sånn man må gjøre det for ikke å ruinere seg helt. Én bokstav hver gang.

En kopp Lipton vaniljete står i bokhylla - samme type te som jeg nærmest røyket ut klassekameratene med da jeg til stadighet hadde en kopp stående på pulten min i klassifikasjonstimene på mandager i førsteklasse på bibliotekskolen. Den dufter litt intenst.


Bildet er fra Mjøstraktene for et par uker siden. Ha en fin kveld alle sammen!

5 kommentarer:

Leila sa...

For en koselig situasjonsrapport, fikk nesten lyst til å gå opp og rydde på gjesterommet jeg også;-D

Synne sa...

Dette er kanskje ikke noen typisk kommentar på denne bloggen, men:
Iron Man-filmene er fete som fanden.
Ha en fortsatt fin uke!

Anonym sa...

http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/features/a-higher-calling-why-bill-drummond-swapped-rave-for-choir-practice-876657.html

(Scroll ned til'That modern rubbish')

Glamourbibliotekaren sa...

Leila: Du kan komme hit og hjelpe meg å rydde mitt :D

Synne: Takk i lige måde! Har ikke sett filmene, men er jo fan av Robert D.Jr, så jeg burde vel :)

Anonym: Cool! Høres ut som mitt evighetsprosjekt som jeg startet for tre år siden. Har hatt en pause nå, men burde gå i gang igjen!

Frøkna sa...

Situasjonsrapporter er undervurdert :) Fint!

Populære innlegg