søndag, november 21, 2010

O deilige søndag

Her sitter jeg nå - ved spisebordet, med en kopp Cachemire-te fra Le Palais, blåbærkvister på bordet (ferskplukkede fra skogtur i dag), Bach-kantater på stereoanlegget - og med siste nummer av svenske Lantliv; et interiør/mat/hage-blad som faktisk etterstreber noe ekte og autentisk i jungelen av alt i de genrene der. Det kan jeg like.

Om ei uke er det første søndag i advent. Og da er desember like rundt hjørnet. Jeg tror det blir adventskalender her i bloggen i år også... Med repriser her og der, siden det er de samme tingene jeg henger meg opp i år etter år - da er det jo ikke til å unngå at det blir gjentagelser! Jeg gleder meg!

2 kommentarer:

Museumsbestyreren sa...

Jeg heier på julekalender, alt blir nytt for meg, siden jeg oppdaget dette fortreffelige stedet i høst! Gleder meg til adventslyspunkter i mørketiden.

Glamourbibliotekaren sa...

Hyggelig! :)

Populære innlegg