søndag, februar 20, 2011

Noen glimt fra uka som gikk

Ettermiddagssol inn i stua. Det finnes knapt noe bedre om vinteren!



Mitt rotete kjøkken, sett fra spisebordet hvor jeg en kveld satt i timesvis og drakk te og fotograferte utsikten i alle retninger.




Et av Diptyques to eksklusive limited edition-duftlys som det er venteliste på hos Colette i Paris, men som man får kjøpt i Norge uten problemer og uten å vente et sekund. Det skulle pariserne visst!


Frosne bær på vei til å bli rørte i går ettermiddag mens jeg hørte på historiens siste Englefjes. Jeg ble litt rørt selv. En æra er over. Ligger ute på nettradio i tre uker, benytt sjansen.




Rørt bringebær blandet med solbær, Stephen Stills, Lovin' Spoonful, The Pretty Things, litt fruktose, Supertramp, solskinn gjennom vinduet og en dæsj The Doors.



Hagen i sol.

Og tulipanen takker snart for seg. Men se så fine de er helt på slutten også!


11 kommentarer:

tonemor sa...

Tenkte jeg det ikke, du er tidlig ute også på en søndag. Det er hyggelig. Deilig stemning i bildene dine. Jeg sitter her med kaffe og sjokolade og ser at det blir fint vær. Det er minus 20 ute og 17 grader inne. Best å legge i ovnen! God søndag fra skogkanten

Ine sa...

Så stemningsfulle og fine bilder! Og kjøkkenet ditt ser kjempekoselig ut. Sukk, den som hadde et lite hus. Jeg får drømme videre, og gjøre det beste ut av vår åpne kjøkkenløsning - dvs bittelille kjøkkenkrok. God søndag!

Glamourbibliotekaren sa...

Tonemor: En gang a-menneske, alltid a-menneske! Legger i ovnen jeg også, dette blir nok en innedag.

Ine: Takk! Jeg har ryddet kjøkkenet nå etter at jeg la ut dette bildet - skulle tatt bilde nå istedet, haha. Kjøkkenkrok er koselig det også! God søndag!

glamouringeniøren sa...

God søndag!

Får man spørre hvem som selger Diptyque i Oslo? Har lyst å se om deres duftlys kan fungere for meg, sensitiv for duft som jeg er :)

Glamourbibliotekaren sa...

Hei! Heaven Scent på Eger (Egertorget) fører alt av Diptyque, ellers har Konzept HP på Frogner hatt Diptyque-lys (lenge siden jeg har vært der, vet ikke om de fremdeles har dem).

Blomsterpiken sa...

Koselige bilder, er det slutt på englefjes? Dette har jeg ikke fått med meg.

Ha en fin søndag!

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, det er dessverre slutt på Englefjes. Kari starter nytt program 26.mars, "Helgeland", og hun er jo et kvalitetsstempel - så lørdag ettermiddag blir nok fremdeles radiotid! Husk forøvrig at NRK Gull sender Englefjes-repriser tirsdager og søndager!

Lise B sa...

Trivelige bilder! Og rotete kjøkken, du liksom. Hadde jeg turt, skulle jeg vist et som virkelig er det...

glamouringeniøren sa...

Takker for tips om Heaven Scent, jaggu lett tilgjengelig også, for oss som til tider er in-and-out i Oslo med jobben.

Har ryddet skuffer og skap i dag, lyttende til gamle Englefjes på nettradio. Gjorde dagen straks mer glamorøs :)

Juristen sa...

Åh, så fint! Jeg liker så godt disse fotodagbokinnleggene dine:)

Glamourbibliotekaren sa...

Lise B: Gjør det! Haha.

Glamouringeniøren: Du får ta en tur innom og sniffe på alle de deilige parfymene!

Juristen: Takk for det!

Populære innlegg