mandag, april 18, 2011

Verandapåske. Og hagepåske.

Tenk at man skulle få oppleve temperaturer opptil tjue grader + iføre seg shorts på palmemandag. Årets påske er nesten så sen som den kan bli, og jammen har det vært en lang og turbulent vinter på flere måter. Men endelig: nå har jeg sittet i to timer ute - i shorts - og hørt på fuglene kvitre. Å ha over ei uke fri når det er sommerlige tendenser; det er luksus!!

Jeg har funnet fram mine to retro-klappstoler fra barndommen. Den ene er blå- og hvitstripete, den andre (på bildet over) minner meg om saftis og limonade.

Denne påsken skal det leses, og verandaen er stedet.




4 kommentarer:

Maren sa...

Ja, dette er deilig! I dag våknet jeg av fuglekvitter klokka fem, tenk det <3 Jeg liker best når himmelen er blå, altså.
God påske til deg!

Synne sa...

Søt stol, jeg får også gode retrovibber av den! Dette har vært en herlig helg og en diggbar mandag, og vi har virkelig fått en forsmak på sommeren. Fortsett å kose deg!

Anita sa...

Åh, så deilig! Kos deg!

Drama Queen sa...

Jeg har like krakker, funnet i kjelleren i barndomsheimen.

Populære innlegg