mandag, mai 16, 2011

Nå er skogen full av disse!





Gjett om det lukter godt i stua nå!


4 kommentarer:

Bringebær sa...

Å så vakre! Jeg tenker noen ganger at de er skogens svar på Marilyn Monroe...

Stine Arkeologine sa...

Åååå, liljekonvall...! Så herlig. De vokser ikke vilt her jeg bor, men bestemoren min har et hemmelig liljekonvallsted på ei lita "øy" midt i en stor potetåker - vi brukte å rusle dit i sene sommerkvelder da jeg var lita og plukke små, dyrebare buketter med hjem. De turene hører til mine beste sommerminner. Så vakre foto du har tatt!

Glamourfilologen sa...

Herlig! Skal ut og plukke i dag, så det blir pent inne og god duft til 17. mai-feiringen!

Har et tips til deg, Glamourbibliotekar, og til alle andre Audrey Hepburn fans. Lytt til dette nettradioprogrammet (mp3-format) fra Sveriges Radio om Audrey som stilikon:

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2794&grupp=13069&artikel=2647615&sida=2

Det var interessant:-)

Glamourbibliotekaren sa...

Bringebær: Haha! Eller kanskje litt mer sarte varianter som Grace Kelly?

Stine Arkeologine: Takk for det! Koselige minner! Liljekonvall minner meg om farmoren min, for hun brukte liljekonvallparfyme.

Glamourfilologen: Takk for tipset, skal høre på det!

Populære innlegg