søndag, april 22, 2012

Glimt fra en søndag formiddag






8 kommentarer:

HildeSofie sa...

Fin-fin søndagsstemning!
Har du overvintret pelargoniene? Hvordan gjorde du det? (Mine tok nemlig kvelden...)

Anonym sa...

En dose te, litt Maria Callas og George Harrisson på DVD er en fin søndag...... .mette

Synne sa...

Så fine bilder! Blomster på bordet, avslappende lesestoff og noe godt i koppen her også!

Glamourbibliotekaren sa...

HildeSofie: Ja! De fleste overlevde. De stod i en kald og mørk kjeller og fikk en skvett vann kanskje hver tredje uke. Jeg tok dem inn i et litt varmere og lysere rom i slutten av mars, og da fikk de hvile litt der før jeg klippet dem helt ned og satte dem i vinduskarmen.

Mette: Ikke DVD, men selve boka! :)Dog bare bakgrunnsbilde akkurat her.

Synne: Bra søndag!

Stine Arkeologine sa...

Neste gang kan du knipe av de største skuddene før du klipper den ned, stikke endene noen få cm ned i fersk jord og holde dem godt fuktet så får du nye tilskudd til pelargoniafamilien din! Det er lett å få til og de vokser seg store i rekordfart (mine begynte å blomstre etter bare tre uker i år!). :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Klabert, har masse avleggere stående på vent! Det gjør jeg hvert år :)

Stine Arkeologine sa...

Så bra! Det er så koselig at det blir så mye fint ut av så lite!

HildeSofie sa...

Jeg tror mine rett og slett fikk litt for mye vann.... Derimot overlevde begge fuchsiaene mine :)

Populære innlegg