onsdag, juli 31, 2013

Sommer!


Det er så DEILIG med sommer!!!




8 kommentarer:

Glamourlektoren sa...

Koselige svenske farger! Ja, sommer er deilig. Men jeg liker alle årstider, og synes også det er herlig når kveldene blir mørkere og høsten nærmer seg. Roligere blir det også - for om sommeren har jeg så mange prosjekter på gang at jeg nesten gleder meg til høsten tar til. Og mange mennesker som skal ha en bit av meg fordi jeg endelig har fri og har lang ferie ;-)

Kjersti sa...

Enig!

.mette sa...

Sommer er balsam for sjelen, vitaminer for kroppen, uteliv uten for mye klær, jordbær med balsamico og pepper, sommerblomster, salt sjø, lange kvelder og mye mye mer
.mette

Glamourbibliotekaren sa...

Glamourlektoren: Alle årstider har sin sjarm, helt klart. Jeg elsker høsten med klar luft om dagen og mørke kvelder. Jeg hviner av fryd når den første snøen kommer dalende. Jeg svever når jeg finner den første blåveisen. Men denne sommeren er jeg ekstra glad i sommer, nettopp fordi det er en ekte sommer og ikke en kald regntid slik som de tre-fire foregående var. Hurra!

Kjersti: :)

Mette: Nettopp!

Glamourlektoren sa...

Ja, dette er sommer slik Johan Borgen skildrer den :-) Glad vi bestemte oss for norgesferie i år!

Synne sa...

Jaaaa! Denne sommeren er super!

Glamourbibliotekaren sa...

Glamourlektoren: Samme her, dvs jeg har hatt både Amsterdamferie og Leipzigferie også, og mer blir det senere - men det meste tilbringes i Norge - og aller best; hjemme! Det er alldeles nydelig.

Synne: Jippi!

Stine Arkeologine sa...

Underskrevet! :-)

Populære innlegg