onsdag, april 23, 2014

After the party / Lisa Jewell. - London : Century, 2010. - 437 p.



Dette er oppfølgeren til Lisa Jewells store gjennombrudd, "Ralph's Party", som kom for femten år siden. Jeg leste debuten i 2001, 2002, deromkring - og husker ikke så mange detaljer - men det gjør ikke så mye. Man får utbytte av "After the party" allikevel, og hun oppsummerer de viktigste hendelsene i første bok nå og da. Som tidligere nevnt synes jeg Lisa Jewell er hakk i hæl etter Marian Keyes og Nick Hornby, og jeg har likt stort sett alle av hennes bøker som jeg har lest. Langt unna de rosa shopping-cupcake-bøkene som disse forfatterne ofte blir båssatt sammen med, forøvrig av grunner jeg ikke kan forstå. Hyggelig påskelesning i solveggen, og jeg har ingen planer om å slutte å lese bøkene hennes. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for tipset! Har lest noen av bøkene hennes jeg også, og er som deg glad i Marian Keyes sine bøker.

Populære innlegg