onsdag, juni 03, 2015

Endelig!


Da jeg kom hjem nå i kveld, gikk jeg som vanlig en runde i hagen. Luktet på blomstene, klappet på trærne, satte meg på en benk. Med ett kom en velkjent duft strømmende: Den første kaprifolen i blomst!! Jeg har plukket den inn, og snuser så øynene går i kryss og jeg blir litt smågal. Noe så nydelig som kaprifol! Og i kombinasjon med syrin... 

Jeg har sju kaprifoler i hagen, deriblant en som klatrer og slynger seg rundt en av syrinene. Der skal jeg sitte i morgen. 

3 kommentarer:

Rada Sekretær sa...

Åååååååååhhhhhhhhh.............!!!!

Kaprifol!!
Jeg er vilt misunnelig!

Heldiggris!

Stine Arkeologine sa...

Nydelig, selv uten duft! Skulle gjerne også sittet under et tre i helga, men det må bli i telt - vi regner snart bort her jeg bor!

Glamourbibliotekaren sa...

Rada Sekretær: Ja, jeg føler meg veldig privilegert!

Stine Arkeologine: Håper dere får fint vær snart!

Populære innlegg