torsdag, oktober 29, 2015

Leppestift!


I dag kommer jeg med et leppestift-tips for senhøsten! Chanel sin Rouge Allure i fargen Enigmatique (135) er en av de jeg bruker mest for tiden. Jeg nevnte den i fjor også, men den er jo tidløs og funker året rundt og når som helst. (Vet ikke om fargen blir helt riktig på alle skjermer, så dere får ta mitt ord for at den er lekker.)

Den er ikke knall-knæsj-pang-rød, men har en litt dempet nyanse, som frisker opp et høstblekt ansikt uten at man ser ut som en klovn. 

P.s. Nå i ettertid ser jeg at fargen virkelig er helt forskjellig fra skjerm til skjerm - her jeg sitter nå, ser den brunaktig ut. Det er den ikke på noen måte!


1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelig farge. Jeg sliter med å finne lebestift som ikke blør ut i de små rynkene rundt munnen som alderen har vært så generøs med;-) Mine Lancome som jeg kjøpte 5 av samtidig er i ferd med å bli oppbrukte, men jeg mistrives med både Canel, Maybelline, Isadora og fler. Har noen et tips så blir jeg superfornøyd. hilsen Unni

Populære innlegg