torsdag, desember 31, 2015

Godt nytt år!


Kjære lesere av denne blogg! Jeg sier som jeg gjorde på nyttårsaften i fjor og årene før: 

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og mailer jeg har fått av dere i året som har gått. Jeg har verdens beste lesere! Dere er en gjeng med smarte og oppegående mennesker som støtter og oppmuntrer hverandre i kommentarfeltet, uten å vite hverandres navn eller bakgrunn. Antallet ufine kommentarer er lik null, jeg må så å si aldri sensurere noe som helst, og det sier litt om hvor lite misunnelse og jantelov som råder blant denne bloggens lesere. Det er jeg veldig glad for. 

Jeg håper dere alle har en fin nyttårsaften! Husk at barn foretrekker klinkende edru foreldre om de får velge. Pass på hundene når rakettene begynner å smelle. Kudos til de butikkene som har sluttet å selge raketter fordi de tenker på dyrene! 

Her blir det som vanlig crème brûlée og film - i år går vi for "Tatt av vinden", intet mindre. Samt en jumboflaske Pommac!

Og aftenens nyttårsmelodi er det Peggy Lee som står for. Denne innspillingen gjorde hun da hun var over seksti år, og kanskje er det også noe av det aller mest ekte hun gjorde. En underbar sangerinne var hun. Klump i halsen. 



Jeg ønsker hver og en av dere et riktig fint og fredelig 2016! Vi ses snart! (Årskavalkaden for 2015 fortsetter i morgen)

GODT NYTT ÅR!


Ingen kommentarer:

Populære innlegg