lørdag, februar 27, 2016

Weekendtur!


Min mann har spillejobb utenbys i helga, og inviterte meg med på roadtrip! Det takker man jo såklart ja til! Korte reiser der man ikke trenger å tenke på å pakke praktisk passer meg utmerket. Jeg tar bare med fine klær og ting! Hjemme igjen søndag kveld. 


Jeg er nyforelsket i denne parfymen han ga meg en vår for mange år siden. "L'Heure Magique" av Laura Mercier. 


Vårlige pasteller må med, sola skinner og det er snart mars!


Og alt puttes naturligvis i min trofaste Sas-flyvertinnebag

Nå suser vi avgårde nedover kysten, og lørdag er radiodag så da hører vi på fin musikk i Perler fra Platearkivet på P1+ kl. 13 og slår raskt over til Are og Odinpå P1 kl. 14! (Resten av dagen P2)




8 kommentarer:

Maja sa...

Åh! Så fint!

Anonym sa...


Riktig god tur og helg!

Anonym sa...

Herlig :) Nyt!

Stine Arkeologine sa...

Høres deilig ut, ha det fint! :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Maja: Takk for det!

Anonym: Takk i lige måde!

KoseligKoselig: Takk, det gjorde vi!

Stine Arkeologine: Takk for det!

Ingunn sa...

Så nydelige bilder :-) Virkelig inspirerende, jeg ønsker meg en sånn reiseveske. Hadde vært perfekt til påskeferien, skal ta tog og besøke søstra mi :-)

Kathrine sa...

Perfekt :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Ingunn: Takk for det! Ja, den veska er flott, jeg er veldig glad i den (dem)!

Kathrine: Takk :)

Populære innlegg