onsdag, juni 21, 2017

Sommermusikk!



Nå er det på tide å begynne å høre på sommermusikken, hva? "What you won't do for love" har vært min yndlingssommerlåt siden ca 1994, og hele den plata med Bobby Caldwell fra 1978 er super!

Jeg har laga flere Radio Glamourbibliotekar-sommerspillelister for dere tidligere, her er de: 

Glamourbibliotekarens sommermusikk vol. 1

Glamourbibliotekarens sommermusikk vol. 2 

Glamourbibliotekarens sommermusikk avd. California omkring 1980

Enjoy! Det skal jeg! Nå finner jeg fram sommerplatene mine umiddelbart. 



3 kommentarer:

Anaruh sa...

Den Californialista di har jeg hørt MYE på de siste ukene! Minner meg om barndommens bilferier med mammas mixed tapes, Toy-tyggis mot kvalme, åpne bilvinduer (vi hadde ikke AC) og brennende varme bilseter og hyppige bensinstasjonstopp for å kjøpe is. I pinsen var datteren min og jeg en tur til Lillehammer, og med denne spillelista på stereoen fikk hun oppleve biltur 80-tallsstyle.


Og hvis jeg ikke husker helt feil så er det mye Bobby Cladwell på den lista også <3

Stine sa...

Yay!!

Glamourbibliotekaren sa...

Anaruh: Bobby Caldwell er der, helt klart!

Stine: Yay!

Populære innlegg