mandag, desember 04, 2017

Fine ting og mandag


Adventstradisjoner som den jeg nevnte i går. Veldig koselig!


Enda en tradisjon som nå inkluderer baby: Den årlige førjulsturen til Göteborg, her representert av te, biscotti og julekortskriving på stamkaféen vår hvor vi har hengt i 17 år, siden første gang vi tok en roadtrip over grensa i lånt bil (og med billig Motorola-mobiltelefon hvis kontantkort måtte fylles opp til over 500 kroner for å få lov til å bruke den i utlandet. Tida flyr!). 

Vi er visst vanedyr. Finner vi et bra sted, blir vi der. 



Teadventskalenderen, en kilde til happiness and joy hver morgen!


Vinter-flyturer over Helgøya med hvitkledde åkre. Gleder meg til å dra dit til sommeren igjen! 


Min pelsete firbente lillebror. Halvt perser exotic, halvt skogkatt. 


2 kommentarer:

Rannveig sa...

Jul i Bakkebygrenda er så koselig! Den må jeg også finne fram nå og lese for jentene mine. De er 3 og 6 år, så denne boka er midt i blinken for begge to. :)

Anni sa...

Nydelig katt!

Populære innlegg